Welkom op de Sanders weblog


U bevindt zich op de weblog van Sanders Hengelsport.

Op deze blog vind u in de toekomst diverse artikelen geschreven door het Sanders Team. Voor vangst verslagen en tips en tricks, Volg deze blog.

woensdag 30 juni 2010

De wk vis

Na een paar dagen gevoerd te hebben begon de twijfel.
Voetbal kijken in de kroeg of vissen. Met deze weersomstandigheden is de keus normaal snel gemaakt.
Maar de laatste tijd probeer ik toch zo veel mogenlijk te gaan vissen.
Ik bedacht een compromis eerst voetbal kijken met een paar cola''s en daarna toch maar gaan vissen.
Na een spannende wedstrijd kwam ik in de schemering aan op mijn stek.
Zoals verwacht zat er niemand aan het water. Heerlijk......

Behalve de muggen dan......

Ik ving die nacht enkele vissen, geen bakken maar ik ging tevreden naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten